Jumaat, 2 November 2012

~Everything I Need~

Penyanyi : Randy Pangalila
Penulis Lirik : Randy Pangalila
Komposer : Randy Pangalila

Hati ku merasa sepi bila ku jauh dari sentuh cintamu
Ingin selalu ada dekatmu selalu ada dihatimu
Jangan tinggalkan dan jangan kau lepaskan
Untuk memaluku dekatku di setiap detak jantungku.

You are my love, you are my life
You are everything i need
I give you my heart, i give my soul
In everyway


You are my love, you are my life
You are everything i need
I give you my heart, i give my soul
In everyway


You are my love, you are my life
You are everything i need
I give you my heart, i give my soul
In everyway


You are my love, you are my life
You are everything i need
I give you my heart, i give my soul
In everyway


You are my love, you are my life
You are everything i need
I give you my heart, i give my soul
In everyway



Tiada ulasan:

Catat Ulasan