Isnin, 29 Oktober 2012

~Temuduga Terbuka~

Assalamualaikum, semua....

Angah ada nampak satu iklan temuduga nie kat Kota Bharu(KB) masa teman adik angah g baiki laptop dia. Angah rasa macam nak cuba, tapi rasa macam tak dapat je. Boleh ke dapat untuk 3 bulan keje je?? temuduga nie 1 November kat KB. Sekarang dah 29 Oktober, dah dekat sangat dah tu. Diorang nak resume, salinan kad pengenalan dan salinan sijil tertinggi. Tapi masalahnya jauh dari Pasir Mas (padahal 45minit je naik bas). Tak pe, tawakal je nanti. Kalau tak terima jgk, angah hajat nak g Subang Jaya, nak g keje dengan adik kat sana. Mintak tolong dia carikan keje kalau ada. Angah pun ada baca pasal keje kat taska kat Bangi, jauh tak dengan Subang Jaya?? Harap dapat temuduga terbuka nie. Tak payah nak g KL semata-mata nak cari keje.

p/s : Duduk kat rumah buat angah rasa makin berisi.

3 ulasan:

  1. helo. pakain formal ke temuduga ni? xboleh pakai tshirt?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ass,wr,wt saya atas Ibu salmah sangat berterima kasih banyak kepada AKI SOLEH atas bantuan pesugihan dana ghaib, kini kehidupan saya sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok AKI SOLEH itu semuanya benar benar terbukti nyata dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha kami dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekarang sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan AKI,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses seperti ini, dan kami sekeluarga tak lupah mengucapkan banyak berterima kasih kepada AKI,,bagi anda yang ingin dibantu sama AKI SOLEH silahkan hubungi di 082 313 336 747 insya allah AKI akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan putih tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blog AKI KLIK SITUS KAMI 
      Atau Chat/Tlpn di WhatsApp (WA)
      No WA Aki : 082313336747

      Padam
  2. Assalamualaikum wr wb. Saya Sangat berterimah kasih kepada Aky Mankubono berkat semua bantuan yg diberikan saya sdh buka usaha dan memiliki beberapa Restoran ternama di Surabaya mengatakan ”Aky Mankubono Saya dulu seperti orang gila, bahkan hendak bunuh diri, usaha saya ditipu sahabat karib dan membawa lari semua uang saya. Saya pun harus menanggung hutang supplier dari usaha kontraktor yang dibawa lari teman saya. Kesana kemari minta bantuan gak ada yang nolong. Bahkan saya sudah keliling Indonesia untuk mendapatkan atau mencari pinjaman dan dana gaib, tapi untung di ujung keputus asa’an saya bertemu dgn Aky Mankubono yang dikenalkan oleh adik ipar saya, akhirnya bliau menawarkan bantuan Dana Gaib tanpa tumbal/resiko diawal ataupun akhir dan dari golongan putih.setelah persyaratanya dilengkapi dan ritual selesai, MENGEJUTKAN !!!, saya mendapatkan dana gaib sebesar 700 jt dihadapan saya. jika mau bukti atau hbu no 0852 0333 3887 KILK DISIINI INFO PESUGIHAN
    SAYA// terima kasih banyak ya allah

    BalasPadam